Apple ofera reparatii gratuite pentru proprietarii de iPhone 8

Tocmai ti-ai cumparat modelul iPhone 8, iar viteza de incarcare, oprirea sau buna functionare a acestuia lasa de dorit? Atunci, cel mai probabil telefon este eligibil pentru serviciile pe care le ofera cei de la iPhone. Compania a anuntat ca un procent mic de dispozitive de iPhone 8 sufera de placi logice defecte si ofera reparatii gratuite clientilor sai.

Acest program include doar versiunea de baza a iPhone 8, deci proprietarii celor 8 Plus sau X care sufera probleme similare nu sunt eligibili pentru reparatiile gratuite. Dincolo de aceasta, programul de reparatii este limitat la clientii din S.U.A., Australia, China, Hong Kong, India, Japonia, Macao si Noua Zeelanda.

Programul se va extinde si la dispozitivele care au fost vandute timp de pana la trei ani de la data initiala a vanzarii cu amanuntul din noiembrie 2017. Daca aveti intrebari cu privire la faptul ca iPhone-ul dvs. se califica pentru acest program, puteti introduce pur si simplu numarul de serie pe site-ul Apple te va anunta.

Cei care se califica pentru programul de reparatii au la dispozitie trei optiuni. Primul este sa contactati echipa de asistenta a Apple si sa va asigurati ca telefonul va fi trimis la centrul de asistenta al companiei, unde dispozitivul va fi reparat si trimis inapoi la dvs.

De asemenea, consumatorii afectati pot opta pentru o intalnire la un magazin de vanzare cu amanuntul sau pot trece printr-o terta parte autorizata. Cu toate acestea, site-ul web specifica faptul ca, indiferent de ce metoda este aleasa, dispozitivul va fi in continuare trimis la un centru de reparare Apple.

In ceea ce priveste costurile, repararea placii logice va fi gratuita. Cu toate acestea, Apple avertizeaza ca problemele de hardware, cum ar fi ecranele crapate, ar putea fi necesare pentru a fi reparate inainte ca compania sa poata lucra pe placa logica.

Daca compania trebuie sa remedieze una dintre aceste probleme, utilizatorii pot suporta taxe suplimentare. In astfel de cazuri, ar fi mai bine sa identificati siĀ  alte probleme pe care le are smartphone-ul, inainte de a-l trimite catre companie pentru a evita costurile neasteptate.