Inca o greseala marca Facebook

Odata cu scandalul Cambridge Analytica inca proaspata in mintea oamenilor, Facebook a facut din greseala publicitatea privata a unui numar de aproximativ 14 milioane de utilizatori in reteaua sa.

Deci, in loc sa fie impartasite cu un mic grup de prieteni si prieteni, aceste postari – inclusiv fotografii si videoclipuri – au fost puse la dispozitia tuturor. Facebook a declarat ca problema a fost corectata, iar posturile care urmau sa fie partajate in mod privat au fost recategorizate. Cu toate acestea, ultima versiune de eroare Facebook apare intr-un moment in care practicile de confidentialitate ale companiei au fost contestate.

Acesta ultima problema a fost cauzata de un bug care a aparut in timpul testarii Facebook a unei noi caracteristici. Facebook incerca o noua optiune pentru ca oamenii sa-si impartaseasca articolele pe fluxurile lor. In loc sa se bazeze pe setarile de confidentialitate anterioare stabilite de utilizatori, aceasta functie facea postarile publice in mod automat. Aceasta eroare a afectat postarile in perioada 18-22 mai, dar Facebook nu a corectat problema si a shimba statusul postarilor in private.

Daca sunteti afectat de aceasta eroare, Facebook va va anunta pana joi, 7 iunie, cu o avertizare in notificarile dvs.  In plus fata de scandalul Cambridge Analytica care a expus datele personale ale a 87 de milioane de utilizatori ai retelei sociale, Facebook a fost cel mai recent in topul scandalurilor cand a fost raportat ca compania ar fi putut comunica datele utilizatorilor sai cu producatorii de dispozitive, inclusiv companiile chineze ZTE, Huawei si Lenovo.