Reclame noi in Messenger

Intr-un fel, Facebook inca gaseste modalitati de a face Facebook Messenger mai enervant. Acum, compania intentioneaza sa aduca anunturi video autoplay pentru utilizatorii Messenger. Anunturile nu sunt noi pentru Messenger, dar pana acum s-au limitat la anunturi statice, in stil Feed, si nu la cele mai intruzive videoclipuri autoplay.

Dar dupa mai mult de un an de testare a acelor anunturi care au aparut la jumatatea drumului in cutiile de e-mail ale utilizatorilor, echipa Messenger crede ca videoclipurile care ruleaza automat nu vor fi o provocare.

„Prioritatea de top pentru noi este experienta utilizatorului, a declarat seful Facebook Messenger pentru o publicatie internationala. „Deci nu stim inca [daca acestea vor functiona]. Cu toate acestea, semnele de pana acum, cand am testat anunturile de baza, nu au aratat nicio schimbare cu modul in care oamenii au folosit platforma sau cate mesaje au trimis. ”

In urma unor declaratii, un purtator de cuvant pentru Messenger a oferit urmatoarea declaratie: „Pe masura ce ne-am impartasit cu agentii de publicitate la Festivalul de creativitate international de la Cannes, acum extindem disponibilitatea anunturilor video catre Messenger. Oamenii care folosesc Messenger sunt prioritatea noastra principala si vor ramane in controlul experientei lor. ”

Se pare ca Facebook incearca sa-si transforme aplicatiile in unele mai degraba comerciale, decat de socializare, mai ales ca la unele anunturi nu ai optiunea de a nu le vizualiza. Vom vedea modul in care acestea vor evolua, insa in mod clar este necesar una cord si din partea utilizatorului aplicatiei.