World of Tanks. Review

World of Tanks este cel mai popular simulator de tancuri din intreaga lume. In momentul de fata, jocul aduna milioane de gameri, de diferite varste, care se intrec in batalii pentru a-si demonstra puterea. Din punct de vedere al complexitatii, este un joc destul de usor de invatat, astfel ca nu trebuie sa fii expert pentru a te descurca intr-o astfel de batalie. Acesta este principalul motiv pentru care a avut destul de mare succes si in randul femeilor. Desi este atat de accesibil,  nu inceteaza sa aiba un impact deosebit si in randul pasionatilor de jocuri. Acesta este si motivul pentru care este atat de popular: reuseste sa multumeasca atat amatorii, cat si jucatorii profesionisti. Pentru a face o delimitare intre acestia, a conceput ideea de clanuri si plutoane, care permit jucatorilor sa se asocieze in functie de experienta si indemanare.

Pentru profesionisti, trebuie precizat faptul ca in cadrul jocului sunt specificate: indicatorii de penetrabilitate, tipurile de proiectile, cresterea unghiului armurii, care au capacitatea de a creste sansele de ricoseu, locuri strategice regasite pe harta, dar si puncte vulnerabile pentru fiecare tip de tanc in parte, care pot provoca mai mult damage decat altele.

Jocul se prezinta sub forma unei lupte 15 vs. 15, pe o harta aleasa aleator, iar scopul tau este acela de a cuceri baza inamica. Lupta este destul de stransa, iar pentru succes este ideal ca fiecare participant sa isi cunoasca locul in lupta. Inamicii sunt descoperiti pe parcurs, astfel ca, in fiecare lupta exista un cal de bataie, care are rolul de a traversa cat mai repede si cat mai mult din suprafata hartii, pentru a identifica inamicii si pozitia lor. El joaca rolul de ochelari pentru cei mai mari, care il urmeaza si care duc adevarata lupta. Bineinteles, de cele mai multe ori, cel care face recunoasterea este si primul care moare. El este cel care se sacrifica pentru echipa.